maanantai 30. tammikuuta 2012

Haasteita.

Nappasin Jassun blogista haasteen jossa minun pitää kertoa itsestäni 8 asiaa,  joita en ole blogissani maininnut. Tää osoittautuikin hyvin hankalaksi, koitin etten käyttäis samoja mitä ystäväni käytti, joten täs olis minun 8 asiaa itsestäni.

1. Olen makean perso, oikea karkkihirmu..
Rakastan karkkia, oon aina rakastanut :D Mieheni kaveri sanoi kyl hyvin tässä vasta et "karkithan on niinku lapsille" et ehkä sit minunki aika ois kasvaa niistä yli.. Oon aina tainut olla semmonen lohtusyöjä ja tosiahan seon et ei niis oo ku sokeria ja turhia hiilareita. Nyt oonki dieettien myötä jättänyt karkit tosi vähälle, kerran kuussa syöny vaan ja sillonki vähän kerralla :) 



2. Olen vanhempieni kauhukakara ja rajojen rikkoja. 
Okei, ei tarvi huolestuu! En mie enää, oon ollu ja yhenlainen Vaahteran Eemeli kirjaimellisesti.. Oon mm. karannut kotoo ja Oulusta lähti helikopteri jo ettiin minua ja naapurissa asuvaa kaveriani ennenku meät sit löyettiinkin.. Aivan hävettää ku miettiikään kaikkia päähänpistojani :D 

3. Olen harrastanut yli kymmentä eri lajia mm. 
- hiihtoa
- telinevoimistelua
- jalkapalloa
- cheerleadingia
- lentopalloa
- sählyä
- yleisurheilua
- uintia
- pesäpalloa
- eri tanssi lajeja: tanhua, hiphoppia, balettia jne..


Tais olla vuosi -07?
 4. Minulla on neljä sisarrusta. 
Isoveli, kaks pikkusiskoa ja pikkuveli. Ollaan sopivasti kaikki parin vuoden ikäerolla, joten on mahtunut niin riitoja et hyviä hetkiä vuosien mittaan. Nykyään sitä tieten välit vaan paranee ku me kolme vanhinta asumme omillamme, joten eipä ainakaa päivittäin nähä :D 

5.Vihaan oliiveja. 
Tarviiko tähän nyt sanoakaan yhtään enempää.. Olen monesti yrittänyt maistaa niitä uudelleen ja uudelleen, jospa tällä kertaa tykkäisinkin mutta joka kerta ne maistuvat yhä kaameammille. 

6. Oon välistä ihan pehmo.
Saatan itkee jotain tv-ohjelmaakin, tai sit muuten vaan yhtäkkii saan jotain itkukohtauksia.. Et taitaa olla vaan et ulkokuori on kivenkovaa ja sisältä aivan pehmee! Mut toisaalta kuori onki sen verta paksu, et monikaan ei sen alle pääse.. Huomaa et luottamus on vaikee ansaita, sitä taitaa olla niin epäuskoinen kaikkea kohtaan!



7. Olen KONTROLLIFRIIKKI! 
 Suunnittelen mielessäni päivän kulun ja jos asiat ei mee haluamallani tavalla, oon kiukkupiukku. Inhoan myös jos on menoja, joilla ei oo tarkkoja aikatauluja, koska tahtoisin olla kaikessa tietoinen kaikesta ja siten hallita asioita 100%:sesti. En pidä yllätyksistä! 

8. Harrastan metsästystä ja kalastusta.
 Hankin metsästyskortin noin 3 vuotta sitten ja minulla on rinnakkaisluvat aseisiin. Olen käynyt muutaman kerran vasta mettillä, joten riistaa en ole itse viel saanut mutta ehkäpä sit tulevassa ;) Kalastaminen on jees, mut eniten tykkään ku mökillä saa uistattaa moottoriveneellä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti